Antwoorden op de meest gestelde vragen door onze klanten. Staat je vraag er niet bij? Neem gerust contact op.
FAQ
Dit is de laatste tijd de meest gestelde vraag, gelijk ook de reden dat we hierin terughoudend zijn. De eerste twee jaren zeiden we vaak ja, maar dit werd teveel. Nu geven we alleen nog advies in de winkel op basis van omschrijving en foto’s. Dit doen alleen wel als u de kleuren van Carte Colori wilt gebruiken.
Jazeker kan dat! Ieder gewenst bedrag is mogelijk en de bon wordt leuk ingepakt. De bon heeft een geldigheidsduur van één jaar en kan eventueel verspreid worden ingezet om te betalen. Het saldo wordt automatisch in ons kassasysteem bijgehouden.
Ja, er is wel een klein stukje afgesnoept links achterin. Daar hebben we een halletje met toilet gesitueerd. De ruimte is zelfs wat hoger geworden omdat we het systeemplafond hebben verwijderd.
Nee, maar meestal kunnen we ervoor zorgen dat deze de volgende dag binnen is! We nemen bewust geen voorraad omdat de natuurlijke pigmenten die Carte Colori gebruikt beperkt houdbaar zijn.
Ja, dat kan. Wel onder voorwaarde dat dit binnen één week na aankoop gebeurt en uiteraard onbeschadigd. U krijgt dan uw geld retour op dezelfde wijze waarop u heeft betaald (dus contant of giraal).
Nee, deze hebben we vroeger wel gehad voordat we de winkel hadden. Juist omdat we de persoonlijke interactie misten met onze klanten zijn we hiermee gestopt en staan we graag fysiek voor u klaar in onze winkel.
Jazeker kan dat! De contactgegevens zijn te vinden op deze website.